SHISEIDO - Ultimune Eye Concentrate - 15 ml - Oogcrème
SHISEIDO - Ultimune Eye Concentrate - 15 ml - Oogcrème
SHISEIDO - Ultimune Eye Concentrate - 15 ml - Oogcrème+5
SHISEIDO - Ultimune Eye Concentrate - 15 ml - Oogcrème+4
SHISEIDO - Ultimune Eye Concentrate - 15 ml - Oogcrème
+7

SHISEIDO - Ultimune Eye Concentrate - 15 ml - Oogcrème

44,89
Deloox.nl
Shopscore(4k+)
44,89
89,50
Gratis4-8 dagen
bol.com
Shopscore(0)
44,89
Gratis1 dag
Flaconi.be
Shopscore(0)
47,27
Gratis1-3 dagen
Salontopper.nl
Shopscore(1k+)
47,95
Gratis1-3 dagen
Parfumswinkel.be
Shopscore(0)
48,49
76,-
Gratis1 dag
Basler-beauty.be
Shopscore(1)
50,53
€3,994-8 dagen
Beautycos.be
Shopscore(0)
52,25
€5,954-8 dagen
Bangerhead.be
Shopscore(133)
55,-
76,60
Gratis1-3 dagen
Parfumerie.be
Shopscore(0)
60,55
76,03
Gratis1 dag
Beautyplaza.com
Shopscore(0)
60,80
76,-
Gratis1 dag
Cronjager.com
Shopscore(0)
70,49
€8,954-8 dagen
Iciparisxl.be
Shopscore(141)
70,50
Gratis1-3 dagen
Douglas.be
Shopscore(0)
71,49
GratisOnbekend

Specificaties

EAN0768614172895
MerkShiseido

Beschrijving

ULTIMUNE EYE Power Infusing Eye Concentrate: Alle kracht van ons nr. 1 anti-agingserum in een nieuwe formule voor een intensere oogopslag

RUIM 9 VAN DE 10 VROUWEN KAN NA 1 WEEK NIET MEER ZONDER HET SERUM*

Een specifieke formule voor de oogcontour die beschermt tegen schade van buitenaf en de eerste tekenen van veroudering voor een levendige, stralende look.

*Consumententest met 102 proefpersonen

TECHNOLOGIE: op basis van ImuGenerationREDtechnology™, hoog geconcentreerd in actieve ingrediënten (10x geconcentreerd**) om zowel de vitaliteit als de afweerkracht van de delicate oogcontour te verbeteren.

**Vergeleken met ULTIMUNE Power Infusing Concentrate

VOOR EEN INTENSERE OOGOPSLAG WERKING: DOELTREFFENDHEID NA 1 WEEK: 96% van de proefpersonen vond dat donkere kringen werden verminderd (1) Fijne lijntjes en wallen worden verminderd (2) Verbeterde helderheid en gladheid (2)

DOELTREFFENDHEID NA VIER WEKEN: 100% van de proefpersonen vond hun oogcontour stralender, veerkrachtiger met een jeugdigere look (1)

(1) Consumententest bij 102 proefpersonen (2) Klinische test bij 34 proefpersonen